تغییر ۶۰ فرماندار برای ۲۷ شهرستان خوزستان در دولت یازدهم

تغییر ۶۰ فرماندار برای ۲۷ شهرستان خوزستان در دولت یازدهم

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در خوزستان با اشاره به مشکلات خوزستان از جمله موضوع انتقال آب گفت: یکی از مشکلات خوزستان تغییر ۶۰ فرماندار برای ۲۷ شهرستان خوزستان در دولت یازدهم بود که به‌نوبه خود برای استان یک "ناکارآمدی مدیریتی" است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سیدکریم حسینی امروز در نشست خبری که در دفتر خبرگزاری تسنیم خوزستان برگزار شد، با تقدیر از خبرگزاری تسنیم به‌عنوان میزبان جلسه اظهار داشت: ان‌شاءالله شادی مردم ایران اسلامی با انتخابات پرشکوه و نیز انتخاب بهترین، سالم‌ترین، کارآمدترین و توانمندترین فرد برای خدمت به مردم دو چندان شود.

وی با بیان اینکه نشاد، شادی و سرور مربوط به جناح خاصی نیست که جناحی بخواهد به اسم خود مصادره کند، افزود: همه طرفدار شادی و نشاط هستند ولی بعضی از افراد می‌خواهند نشاط را به اسم خود مصادره کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در خوزستان بیان کرد: این راه صحیح رقابت نیست که از ابتدای رقابت بگویند "ما طرفدار شادی، کنسرت و برنامه‌های مفرح هستیم اما طرف رقیب چنین نیست" یا ما سایه جنگ را از کشور برداشتیم اما طرف رقیب چنین نیست".

حسینی با اشاره به انتخابات بزرگ ملی و سرنوشت‌ساز ریاست‌جمهوری و نیز انتخابات شورای شهر و روستا عنوان کرد: این انتخابات برای آنان که قلب‌شان برای ایران می‌تپد باید اهمیت ویژه‌ای داشته باشد و همگان برای حضور پرشور، سالم، بدون جنجال و رقابت قانون‌مدارانه تلاش کنند.

بررسی مباحث انتقال آب در خوزستان از برنامه‎های حجت‌الاسلام رئیسی است

وی ادامه داد: در حال حاضر در وضعیتی قرار داریم که علاوه بر دشمنان ایران اسلامی چشم دلسوزان ایران نیز به انتخابات دوخته شده بنابراین هرگونه حرکت و جریانی به حساب مردم و نظام نوشته می‌شود پس باید در ایجاد فضایی قانونی همه کمک کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در خوزستان به موارد حائز اهمیتی در بحث انتخابات و ستاد حجت‌الاسلام رئیسی اشاره و تصریح کرد: در نخستین جلسه ستادهای استانی در محضر حجت‌الاسلام رئیسی مطالب منتقل‌شده حاکی از دغدغه‌های جامعه بود که به‌طور مثال در استان خوزستان به مسائلی از جمله مباحث مرتبط با آب و انتقال آب و نیز کشاورزی نگاه شده است.

وی گفت: در دولت گذشته و فعلی از طرف رؤسای‌جمهور با وعده‌هایی مواجه شدیم که محقق نشد، در جلسه‌ای که بیان شد قابل بررسی‌بودن انتقال کارشناسی آب و نیز اینکه مردم خوزستان در بحث آب مشکل دارند و انتقال آب به‌صلاح نیست و در واقع معیوب کردن بخشی از مملکت و آباد کردن جای دیگر است، مطرح شد.

حسینی راجع به هزینه‌هایی که آب شرب برای مردم خوزستان دارد خاطرنشان کرد: هزینه خرید آب، آب تصفیه، فیلتر و تعمیر را می‌دهیم ولی به‌عنوان تعرفه خالص آب شرب اضافه می‌شود درحالی که در بسیاری از استان‌های دیگر چنین نیست.

آمار اشتغال و بیکاری دستکاری می‌شود

وی در ادامه افزود: مسأله دوم محیط زیست، گرد و غبار و ریزگردها است و دولتی که پای کار قرار می‌گیرد باید این موضوعات را در نظر بگیرد همچنین باتوجه به اینکه شعار انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی، دولت کار و کرامت است در بحث نگاه به قومیت‌ها در سراسر کشور و استان، کرامت قومیت مورد توجه است و در سفری که به خوزستان خواهند داشت این موضوع را در نظر دارند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در خوزستان درباره سهم نفت برای خوزستان و نیز موضوع اشتغال گفت: اشتغال یک مشکل عمومی برای کشور و یک مشکل خاص برای استان خوزستان است. اشتغال و آمار بیکاری دستکاری می‌شود به‌طوری که بیش از 30 درصد در استان بیکاری وجود دارد.

وی با بیان اینکه بحث مشکل مدیریتی در استان، نقد دولت گذشته برای سپردن مدیریت به افرادی ناکارآمد، نالایق و ناشایسته به‌ویژه در خوزستان است، گفت: مدیریت به افراد خسته و بازنشسته واگذار شده که یعنی عقب نگه‌داشتن استان از پیشرفت و توسعه.

حسینی عنوان کرد: بحث بعدی مشکلات آموزشی است و فجایعی که بر سر فرزندان ما صورت می‌گیرد. سهمی که فرزندانمان در قبولی کنکور دارند باید بررسی شود. مدیریت آموزش و پرورش به‌معنای عام مورد نقد است.

بیش از 60 فرماندار برای 27 شهرستان در این دولت تغییر کرد

وی عدم پیشرفت مورد انتظار طرح اراضی زراعی و نیز تعیین تکلیف اراضی مردم در این طرح را از دیگر کارها دانست و افزود: در بحث تولید تکیه بر تولیدات بومی استانی است البته در بحث کشاورزی و رسیدگی به وضعیت آن نقد داریم.

 

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در خوزستان اظهار کرد: حجت‌الاسلام رئیسی در سفری که به استان خواهند داشت به بحث‌های بیشتری می‌پردازند و خوزستان را به‌شکل ویژه در برنامه‌ریزی‌های خود مورد نظر دارند.

وی گفت: اینکه دولت فعلی در ماه‌های آخر، خوزستان را ویژه اعلام کند هنر نیست بلکه بهره‌برداری‎های انتخاباتی است. در دو ماه گذشته آمار انتصابات در بخشداری، فرمانداری وغیره قابل قیاس با سه سال گذشته نیست. 60 فرماندار برای 27 شهرستان در این دولت تغییر کرد. این‌گونه انتصابات و توجه به قشر خاص و مدیریت‌های حساس اجرایی با افراد در دو ماه اخیر دولت خطا و یک بهره‌برداری است.

برخی‌ از کاندیدا از امکانات دولتی برای تبلیغات استفاده می‌کنند

وی با بیان اینکه هدف ما تخریب نیست و شعار و توصیه اکید رئیسی «معرفی خود آری، تخریب دیگران خیر» ادامه داد: توصیه اکید رئیسی تبلیغات قانونمدانه و اخلاق مدارانه است همانطور که در مناظره روز گذشته دیدیم، اسوه اخلاق و جدال احسن، رئیسی است. مطالبه و نقد داریم اما با رعایت اخلاق.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در خوزستان بیان کرد: اینکه رسانه ملی در اختیار دولت قرار بگیرد پذیرفته نیست در حالی که بر اساس قانون ایام تبلیغات، رسانه ملی باید در اختیار همه کاندیدها قرار گیرد.

وی با اشاره اینکه به برخی‌ از کاندیدا از امکانات دولتی برای تبلیغات استفاده می‌کنند، گفت: شرکت‌های بزرگ استان خوزستان از وقت اداری و امکانات اداری برای تبلیغات استفاده و جلسه برگزار می‌کنند که به نفع شخص خاصی رای بدهیم. مستندات این موضوع نیز وجود دارد.

حسینی با بیان اینکه خواستاریم که مراجع نظارتی و بازرسی انتخابات از این موضوع جلوگیری کنند، عنوان کرد: در روز بعد از نام‌نویسی روزنامه دولتی ایران با هزینه دولت چه تیتر و عکسی چاپ می‌کند! چنین کاری چه معنی می‌تواند داشته باشد؟

وی افزود: افتتاح برخی از پروژه‌ها در خوزستان مثل بیمارستانی که افتتاح آن را در بوق و کرنا می‌کنند قابل بررسی است و رسانه‌ها می‌توانند این موضوعات را بررسی کنند به طور مثال مجوز بهره‌داری و اعتبار بخشی بیمارستان جدید بقایی 2 کجاست چرا بخش آی‌سی‎یو بیمارستان شفا با هزینه دو میلیارد تومان تعطیل و بعد دوباره بازگوشایی می‌شود.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در خوزستان توضیح داد: این مسائل که در موضوعات دیگر نیز دیده می‌شود باید بررسی شود چنین موضوعاتی تزویر و فریب دادن افکار مردم و حیف و میل کردن هزینه‌ها است.

 از چاله تورم در چاه رکود افتادیم

وی گفت: برخلاف تعبیرهایی که برخی افراد از حضور آقای رئیسی منعکس می‌کنند باید گفت که جناب رئیسی در مسئولیت‌هایی بوده که اشراف کاملی به دستگاه‌های اجرایی در کشور دارند؛ ایشان رئیس بازرسی کل کشور به مدت 10 سال بوده و شناخت کاملی نسبت به وظایف، عمل و تخطی از وظایف دارند.

حسینی درباره حجت‌الاسلام رئیسی تاکید کرد: ایشان در هر منصبی که بودند در 40 سال گذشته ارتباط نزدیک با مسئولان و دردهای مردم داشتند همچنین در دوره‌های مختلف عضو مجلس خبرگان رهبری بودند. شناخت ایشان نسبت به مسائل کشور نه تنها کمتر از هیچ‌یک از کاندیدهای فعلی نیست بلکه بیشتر هم است.

وی افزود: رئیسی در رفع مشکلات و پرداختن به اموری که مربوط به آستان قدس است و همچنین همواره اقداماتی در بحث اشتغال و توجه به کل کشور داشته‎اند به طوری که پیش از بحث انتخابات نمایندگی آستان قدس در استان‌ها را ایجاد کردند که هدف اصلی توجه به محرومیت استان‌ها است.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در خوزستان با اشاره به بحث پرونده هسته‌ای بیان کرد: می‌گویند برجام ابری که به همه می‌بارد و یا خورشیدی که نورش به همه می‌تابد، است ما منتظر واقعیت و تبعات این برنامه در زندگی مردم هستیم.

وی با بیان اینکه چهار سال گذشت و داشته‌هایمان را نیز به‌خاطر انتظار آمدن کشورهای اروپایی از دست دادیم، گفت: می‌گفتند که کشورهای اروپایی به کشور می‌آیند، درب‌ها باز می‌شوند و ارز به یک هزار تومان می‌رسد چنین نشد و حتی سرمایه‌گذاران داخلی را نیز معطل کردیم. اگر تورمی در کشور داشتیم رکورد نیز اضافه شد. از چاله تورم در چاه رکود افتادیم زمینه کار را برای دولت آینده سخت کردند.

دولت فعلی در تورم روی دولت قبلی را سفید کرد

حسینی با بیان اینکه دولت فعلی در تورم روی دولت قبلی را سفید کرد، عنوان کرد: دولت رئیسی با باز کردن درب‌ها به سمت کشورهایی که از روی حسن روابط به نفع دو طرف باشد، مخالفت نمی‌کند. رشد اقتصادی، پیشرفت و توسعه کشور در برنامه‌‌های رئیسی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مواضع رئیسی برخورد در مناظره‌ها همراه با رعایت قانون، اخلاق و نقد عملکرد فعلی به شکل منصفانه است، ادامه داد: حجت‌الاسلام رئیسی به میزانی برنامه دارد که نیازی به تخریب افراد ندارد و در همین چارچوب این کار را تا روز آخر ادامه خواهد داد.

رئیس ستاد انتخاباتی رئیسی در خوزستان تصریح کرد: حل مشکلات اقتصادی و اشتغال از اولویت‌های برنامه رئیسی است، همچنین رئیسی به ایجاد یک میلیون شغل اشاره کردند که این از الزامات برنامه پنجم و ششم توسعه کشور است.

وی با بیان اینکه رئیسی برای یارانه‌ها برنامه ویژه‌ای دارد، توضیح داد: یارانه‌ها را با یک مکانیزم جدیدی در سطوح مختلف ارائه می‌هند. حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی برنامه‌هایی را که به عنوان اولویت کار خود قرار دادند را در بحث‌های آینده اعلام می‌کنند.

حسینی با بیان اینکه رئیسی به بانوان و جوانان نگاه ویژه‌ای دارد، عنوان کرد: در هر فضای تبلیغاتی منطق حکم می‌کند که نگاه باید به همه اقشار، طبقات جامعه، محلات و روستاها باشد در ستاد رئیسی نیز به همه اقشار توجه شده اکنون شاهد استقبال گسترده اقشار مختلف جامعه هستیم همچنین ستادهای مختلفی در حوزه دانشجویی، وزرشکاران، جوانان و اساتید دانشگاه تشکیل می‌شود.

انتهای پیام/

اهواز

سید کریم حسینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

مطالب و نوشته‌های اخیر | آرشیو

مدیران نیشکر فرصت‌های شغلی جدید ایجاد کنند

مدیران نیشکر فرصت‌های شغلی جدید ایجاد کنند

سید کریم حسینی، رئیس مجمع نمایندگان خوزستان به مناسبت آغاز فصل برداشت نیشکر از روند برداشت محصول و تصفیه شکر در شرکت کشت و صنعت نیشکر دهخدا بازدید و با توجه به نقش کارگران نیشکر در افزایش تولید در سال جهش تولید از آنها تقدیر کرد.

ستاد انتخاباتی سید کریم حسینی در شرق اهواز افتتاح شد

ستاد انتخاباتی سید کریم حسینی در شرق اهواز افتتاح شد

ستاد انتخاباتی سید کریم حسینی در شرق اهواز بعد از ظهر امروز با حضور جمعی از شهرندان و فعالان سیاسی افتتاح شد.

افزایش دلالی نتیجه عدم رعایت قانون تفکیک قوا است

افزایش دلالی نتیجه عدم رعایت قانون تفکیک قوا است

سید کریم حسینی و اکبر ظریفی درباره «دولت و مجلس، تعامل یا معامله»، «جایگاه لابی گری در مناسبات سیاسی» و «مشروعیت عزل و نصب های دولت در خوزستان پس از افشاگری نماینده قم» مناظره کردند.

قانون اعاده اموال نامشروع مسئولان یک خواست عمومی است

قانون اعاده اموال نامشروع مسئولان یک خواست عمومی است

سخنگوی جمنا خوزستان گفت: اجرای قانون اعاده اموال نامشروع مسئولان، خواست عمومی است و از شأن و جایگاه مدیران پاکدست کم نمی‌کند.

نمی‌توان خواسته‌های به حق مردم خوزستان را با ادبیات لات گونه پاسخ داد

نمی‌توان خواسته‌های به حق مردم خوزستان را با ادبیات لات گونه پاسخ داد

سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با انتقاد از رفتار کلانتری در برابر نمایندگان خوزستان در مجلس گفت: اعتراضات مردم به دلیل اشتباهات مکرر دولت در استان است و نمی‌توان خواسته‌های به حق خوزستانی‌ها را با ادبیات لات گونه پاسخ داد.

حضور سید کریم حسینی در راهیپمایی گرامیداشت روز جهانی قدس

حضور سید کریم حسینی در راهیپمایی گرامیداشت روز جهانی قدس

سید کریم حسینی، سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در خوزستان، پیش از ظهر امروز جمعه ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ با حضور در جمع راه پیمایان روز قدس اهواز، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این روز برای همراهی برادران و خواهران مسلمان فلسطینی و همچنین مبارزه با دشمنان قسم خورده اسلام برگزار می‌شود.

تصمیمات اتخاذ شده از مرکز برای برنج‌کاران خوزستانی صحیح نیست

تصمیمات اتخاذ شده از مرکز برای برنج‌کاران خوزستانی صحیح نیست

سخنگوی جبهه مردمی انقلاب در خوزستان با اشاره به تصمیمات ابلاغ شده به برنج‌کاران خوزستانی گفت: کشاورزان و برنج‌کاران خوزستانی در شرایط بدی هستند و این شرایط متأثر از تصمیماتی است که در هیئت دولت، وزارت جهاد کشاورزی و وزارت نیرو اتخاذ شده است.

حضور سید کریم حسینی در مهرجان شعر عربی «لیالی رمضان»

حضور سید کریم حسینی در مهرجان شعر عربی «لیالی رمضان»

همزمان با سومین شب از ماه مبارک رمضان دومین «جشنواره شعر عربی مردمی شب های رمضان» با عنوان «مهرجان لیالی رمضان للشعر الشعبی» در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی اهواز آغاز به کار کرد.

تغییر ۶۰ فرماندار برای ۲۷ شهرستان خوزستان در دولت یازدهم

تغییر ۶۰ فرماندار برای ۲۷ شهرستان خوزستان در دولت یازدهم

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در خوزستان با اشاره به مشکلات خوزستان از جمله موضوع انتقال آب گفت: یکی از مشکلات خوزستان تغییر ۶۰ فرماندار برای ۲۷ شهرستان خوزستان در دولت یازدهم بود که به‌نوبه خود برای استان یک "ناکارآمدی مدیریتی" است.

این روزها در خوزستان مدیران بازنشسته می‌شوند اما تفکراتشان نه

این روزها در خوزستان مدیران بازنشسته می‌شوند اما تفکراتشان نه

سید کریم حسینی فعال سیاسی خوزستانی با انتشار توئیتی نسبت به قانون منع بکارگیری بازنشستگان، واکنش نشان داد.